17:14 | Posted in
Upacara memperingati Michael Jackson akan diadakan pada hari Selasa waktu USA. Waktu disana lambat sehari. Saya masih ingat semasa saya melancong ke LA USA beberapa tahun yang lalu. Saya bertolak hari Khamis pukul 10 pagi dan sampai lebih kurang pukul 9 pagi hari Khamis yang sama. Itupun selepas menaiki kapalterbang hampir 24 jam. Ini bermakna kalau waktu Malaysia upacara itu akan diadakan esok.

Upacara itu akan diadakan di Staples Center Los Angeles di mana sebanyak 17,500 tiket percuma telah diberikan kepada peminat-peminat yang bernasib baik. Berjuta peminat telah memohon tiket tersebut melalui sebuah laman web. Ditempat ini juga, beliau menjalankan raptai terakhir beliau.

Beberapa orang artis terkenal yang juga merupakan sahabat karib allahyarham juga dijangka hadir ke majlis itu. Antaranya adalah, Mariah Carey, Jennifer Hudson, Magic Johnson, Smokey Robinson dan John Mayer. Bekas teman wanita Michael, Brooke Shields, turut akan hadir. Selepas itu, mungkin beliau akan dikebumikan secara Islam tanpa liputan media, mungkin?
Category:
��

Comments

0 responses to "Upacara Peringatan"