17:08 | Posted in
Saya difahamkan bahawa demam PAC telahpun bermula. Patutlah semasa saya berkursus di Institut Tanah dan Ukur Negara (INSTUN) di Behrang minggu lepas beberapa tanda PAC telah mula ditampalkan. Untuk makluman INSTUN adalah salah satu tempat di mana PAC diadakan selain daripada INTAN Kampus Utama dan cawangan-cawangannya.

Saya pernah beberapa kali menjadi panel PAC ini. Tetapi mulai tahun lepas saya telah tidak lagi dipanggil. Format PACpun saya difahamkan juga telah berubah. Walau apapun disini saya hanya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Berjaya kepada peserta-peserta. Nasihat saya, buatlah yang terbaik.

Biasalah PAC ni,beberapa aktiviti, akan diadakan seperti perbincangan, perdebatan, pengucapan awam dan sebagainya. Itu kalau ikut format dulu. Tapi saya yakin, tak banyak yang akan berubah. Jadilah orang yang banyak menyumbang idea semasa sesi-sesi tersebut. Bagi panel nampak...
Category:
��

Comments

0 responses to "PTD Assessment Center (PAC)"